Hlásenie udalosti

K nahlásenie škodovej udalosti využite náš systém Saxana:

Chcem využiť asistenčné služby v zahraničí
Chcem nahlásiť škodovú udalosť
Kontakt asistenčnej služby
Prevoz do nemocnice
Prvotriedne ošetrenie
Návrat domov
Odoslanie dokumentov
Vybavenie papierov
Preplatenie nákladov

Skontaktujte sa s nami prostredníctvom Online Asistencie alebo nás kontaktujte telefonicky. Naša asistenčná služba je tu pre vás 24/7. 

Ak je situácia naliehavá a zdravotný stav je život ohrozujúci, vždy volajte záchrannú službu. Telefónne číslo pre konkrétnu krajinu môžete nájsť napr. na stránkach Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky. Najčastejšie ide o čísla 112, 911 alebo 999.  

✔️Pre jednoduché ošetrenie, keď potrebujete navštíviť zdravotnícke zariadenie, môžete využiť službu Online Asistencia, kde si jednoducho udalosť nahlásite a systém vám vyhľadá vhodné zdravotnícke zariadenie alebo vám zavolá priamo pracovník asistenčnej linky. 

✔️ Online Asistencia vám poradí aj v situáciách, ktoré súvisia s cestovaním, poskytne rady a informácie, ako postupovať napr. pri oneskorení batožiny, letu alebo ak dôjde k poškodeniu cudzích vecí atď. 

✔️ Stačí kliknúť na ONLINE ASISTENCIU tu na webovej stránke, odkaz máte dostupný aj z digitálnej kartičky alebo v hlasovom strome môžete zvoliť voľbu 1 a odkaz vám pošleme cez SMS správu. 

Ak ide o vážnejšie situácie, keď ste vy alebo niekto z vašich blízkych hospitalizovaný, prípadne je nutné zabezpečiť prevoz alebo si neviete rady, zavolajte na našu asistenčnú linku +421 220 664 229.

  • Povedzte nášmu operátorovi, čo sa vám stalo, kde sa nachádzate a spoločne sa dohodneme na riešení. 
  • Skontaktujeme sa s nemocnicou, pravidelne budeme monitorovať situáciu a predávať vám aktuálne informácie. 
  • Zabezpečíme vám aj bezpečný prevoz späť domov, ak to zdravotný stav dovolí a nie je možné využiť pôvodnú dopravu. 
  • Uhradíme náklady podľa nárokov dohodnutého poistenia.
 
Po celú dobu sme vám stále nablízku. Monitorujeme situáciu a zabezpečujeme hladký priebeh všetkých potrebných záležitostí. Nebudete v neľahkej situácii sami!

Stalo sa vám niečo v zahraničí a platili ste to z vlastného vrecka? Jednoducho môžete požiadať o preplatenie nákladov prostredníctvom nášho webového portálu. Udalosť zaregistrujete počas niekoľkých minút aj z vášho mobilného telefónu. 

 

Čo budete potrebovať: 
✔️ číslo poistnej zmluvy a údaje o poistené osobe, 
✔️ údaje o škode, 
✔️ všetku súvisiacu dokumentáciu preukazujúcu vznik škody.


Ak hlásite udalosť e-mailom, nezabudnite vyplniť formulár Oznámenia škodovej udalosti.  

Oznámenie škodovej udalosti z poistenia liečebných výdavkov, batožiny, zodpovednosti za škodu

Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storno cesty, nevyužitej dovolenky, omeškania letu

Oznámenie škodovej udalosti z poistenia úrazu pri cestách do zahraničia

Priložte kópie faktúr alebo účteniek, originály si uschovajte a priložte aj ďalšiu súvisiacu dokumentáciu. 
Stalo sa vám niečo v zahraničí a platili ste to z vlastného vrecka? Jednoducho môžete požiadať o preplatenie nákladov prostredníctvom nášho webového portálu. Udalosť zaregistrujete počas niekoľkých minút aj z vášho mobilného telefónu. 
 
Čo budete potrebovať: 
✔️ číslo poistnej zmluvy a údaje o poistené osobe, 
✔️ údaje o škode, 
✔️ všetku súvisiacu dokumentáciu preukazujúcu vznik škody.

Ak hlásite udalosť e-mailom, nezabudnite vyplniť formulár Oznámenia škodovej udalosti. 
 

Oznámenie škodovej udalosti z poistenia liečebných výdavkov, batožiny, zodpovednosti za škodu

Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storno cesty, nevyužitej dovolenky, omeškania letu

Oznámenie škodovej udalosti z poistenia úrazu pri cestách do zahraničia

Priložte kópie faktúr alebo účteniek, originály si uschovajte a priložte aj ďalšiu súvisiacu dokumentáciu. 

Skontaktujte sa s nami prostredníctvom Online Asistencie alebo nás kontaktujte telefonicky. Naša asistenčná služba je tu pre vás 24/7. 

Ak je situácia naliehavá a zdravotný stav je život ohrozujúci, vždy volajte záchrannú službu. Telefónne číslo pre konkrétnu krajinu môžete nájsť napr. na stránkach Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky. Najčastejšie ide o čísla 112, 911 alebo 999.  

✔️Pre jednoduché ošetrenie, keď potrebujete navštíviť zdravotnícke zariadenie, môžete využiť službu Online Asistencia, kde si jednoducho udalosť nahlásite a systém vám vyhľadá vhodné zdravotnícke zariadenie alebo vám zavolá priamo pracovník asistenčnej linky. 

✔️ Online Asistencia vám poradí aj v situáciách, ktoré súvisia s cestovaním, poskytne rady a informácie, ako postupovať napr. pri oneskorení batožiny, letu alebo ak dôjde k poškodeniu cudzích vecí atď. 

✔️ Stačí kliknúť na ONLINE ASISTENCIU tu na webovej stránke, odkaz máte dostupný aj z digitálnej kartičky alebo v hlasovom strome môžete zvoliť voľbu 1 a odkaz vám pošleme cez SMS správu. 

Ak ide o vážnejšie situácie, keď ste vy alebo niekto z vašich blízkych hospitalizovaný, prípadne je nutné zabezpečiť prevoz alebo si neviete rady, zavolajte na našu asistenčnú linku +421 220 664 229.

  • Povedzte nášmu operátorovi, čo sa vám stalo, kde sa nachádzate a spoločne sa dohodneme na riešení. 
  • Skontaktujeme sa s nemocnicou, pravidelne budeme monitorovať situáciu a predávať vám aktuálne informácie. 
  • Zabezpečíme vám aj bezpečný prevoz späť domov, ak to zdravotný stav dovolí a nie je možné využiť pôvodnú dopravu. 
  • Uhradíme náklady podľa nárokov dohodnutého poistenia.
Po celú dobu sme vám stále nablízku. Monitorujeme situáciu a zabezpečujeme hladký priebeh všetkých potrebných záležitostí. Nebudete v neľahkej situácii sami! 

Hlásenie udalosti – vybavenie prípadu

Ako dlho trvá vybavenie vášho prípadu

Legislatíva Slovenskej republiky nám stanovuje lehotu 30 dní na vybavenie. Všetko sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase

Ako o preskúmanie zažiadať

Preskúmanie prípadu 

V prípade, že nesúhlasíte s naším stanoviskom k udalosti, môžete požiadať o jej prehodnotenie. Kontaktujte nás e-mailom na reklamace@axa-assistance.cz alebo nám zašlite list na adresu AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Gate Nová Karolina​, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava, Česká republika. 


Ku svojej žiadosti priložte tieto nevyhnutné náležitosti: 

✔️ Referenčné číslo udalosti (uvedené do predmetu e-mailu alebo listu). 
✔️ Podrobný popis, s čím konkrétne nesúhlasíte a aké skutočnosti žiadate prehodnotiť. 
✔️ Dokumenty (lekárske správy, posudky, protokoly alebo inú dokumentáciu) obsahujúce nové skutočnosti. 

Vašu požiadavku na prehodnotenie škodnej udalosti vybavíme do 30 dní.