Ako dlho trvá vybavenie vášho prípadu
Legislatíva Slovenskej republiky nám stanovuje lehotu 30 dní na vybavenie. Všetko sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase.
Pokiaľ sme boli nútení vašu udalosť zamietnuť, môžete požiadať o preskúmanie
V prípade, že nesúhlasíte s naším stanoviskom k udalosti, môžete zažiadať o jej preskúmanie.
Ako o preskúmanie zažiadať
Kontaktujte nás e-mailom na
claims.travel@axa-assistance.cz alebo nám zašlite list na korešpondenčnú adresu AXA Assistance, Zámocká 30, 811 07 Bratislava.
Ku svojej žiadosti priložte tieto tyto nevyhnutné náležitosti:
- Dokumenty (posudky, lekárske správy, protokoly), ktoré vnesú do prípadu nové skutočnosti a fakty (bez týchto dokumentov nebude možné udalosť znovu posúdiť).
- Referenčné číslo udalosti (uveďte do predmetu e-mailu či listu).
- Podrobný popis, s čím konkrétne nesúhlasíte a aké skutočnosti žiadate preskúmať.
Koľko času nám prešetrenie zaberie?
Na preskúmanie udalosti nám zákon stanovuje lehotu 30 dní. Snažíme sa ale všetko prešetriť čo najrýchlejšie. Požiadame vás o vyčkanie na kontakt z našej strany.