Informácie k cestám do USA

Ako postupovať pri ošetrení v USA, tak aby všetko prebehlo ľahko?

+420 272 099 911

⚠️ Ako prvý krok nás, prosím, vždy kontaktujte, aby sme Vám mohli pomôcť Vašu situáciu riešiť a odovzdať Vám potrebné informácie k postupu.

⚠️ Ak Váš zdravotný stav vyžaduje okamžité ošetrenie a nebudete mať čas nás kontaktovať vopred, prosíme spojte sa s nami čo najskôr to bude možné. Nahlásenie udalosti môže vykonať aj ktokoľvek z Vášho okolia, kto bude poznať základné údaje o Vás a Vašom poistení.

Aký je postup?

➡️ Akonáhle nám udalosť nahlásite, zašleme Vám kartičku s fakturačnou adresou PPO Insurance through United Healthcare, ktorú predložíte v zdravotníckom zariadení.

  • ✅ Okrem kartičky s fakturačnou adresou Vám zaistíme ošetrenie vo vhodnom zdravotníckom zariadení a odovzdáme potrebné inštrukcie.
  • ✅ Ak Váš zdravotný stav vyžaduje okamžité ošetrenie a nebudete mať čas nás kontaktovať vopred, vyhľadajte lekársku pomoc a spojte sa s nami čo najskôr to bude možné. Nahlásenie udalosti môže vykonať aj ktokoľvek z Vášho okolia, kto bude poznať základné údaje o Vás a Vašom poistení.
  • ✅ United Healthcare Global je naša partnerská spoločnosť na riešenie poistných udalostí v USA, preto je nutné nás kontaktovať ešte pred návštevou zdravotníckeho zariadenia, alebo čo najskôr po ošetrení, či prijatí na hospitalizáciu.
  • ❌ Zdravotnícke zariadenie nebude poznať názov poisťovne ani poistenie zo  Slovenskej / Českej republiky.

➡️ Od lekára si pri ošetrení vyžiadajte úplnú lekársku správu. Lekárska správa musí obsahovať podrobné informácie o Vašom zdravotnom stave – anamnézu, diagnózu, plán liečby a medikáciu.

  • ⚠️ Lekárska správa je nutná pre riešenie Vašej škodovej udalosti.
  •  
  • ✅ Zdravotnícke zariadenie je povinné Vám lekársku správu vydať, prípadne Vám dá možnosť stiahnuť si lekársku správu zo systému, ale nezasiela lekárske správy iným subjektom z dôvodu ochrany osobných údajov, preto je pre nás takmer nemožné túto správu získať.
  • ✅ Ak vám lekár odmietne lekársku správu vydať, požiadajte ho o vyplnenie formulára Medical report.
  • ❌ Discharge Instructions (DC) alebo After Care Instructions (ACI) nie sú lekárskou správou. Vždy si dokument pred odchodom zo zdravotníckeho zariadenia skontrolujte

➡️ Ak po ošetrení obdržíte tzv. Statements (žiadosti o zaplatenie ošetrenia), nijako sa tým neznepokojujte. Tieto žiadosti Vám môžu byť doručované aj dlhšiu dobu po ošetrení. V prípade poistných udalostí v USA je to bežné.

  • ✅ Odporúčame Vám tieto Statements nehradiť.
  • ✅ Doručený Statement vždy prepošlite našej asistenčnej službe na adresu info.travel@axa-assistance.cz spoločne s referenčným číslom prípadu.