➡️ Akonáhle nám udalosť nahlásite, zašleme Vám kartičku s fakturačnou adresou PPO Insurance through United Healthcare, ktorú predložíte v zdravotníckom zariadení.
- ✅ Okrem kartičky s fakturačnou adresou Vám zaistíme ošetrenie vo vhodnom zdravotníckom zariadení a odovzdáme potrebné inštrukcie.
- ✅ Ak Váš zdravotný stav vyžaduje okamžité ošetrenie a nebudete mať čas nás kontaktovať vopred, vyhľadajte lekársku pomoc a spojte sa s nami čo najskôr to bude možné. Nahlásenie udalosti môže vykonať aj ktokoľvek z Vášho okolia, kto bude poznať základné údaje o Vás a Vašom poistení.
- ✅ United Healthcare Global je naša partnerská spoločnosť na riešenie poistných udalostí v USA, preto je nutné nás kontaktovať ešte pred návštevou zdravotníckeho zariadenia, alebo čo najskôr po ošetrení, či prijatí na hospitalizáciu.
- ❌ Zdravotnícke zariadenie nebude poznať názov poisťovne ani poistenie zo Slovenskej / Českej republiky.
➡️ Od lekára si pri ošetrení vyžiadajte úplnú lekársku správu. Lekárska správa musí obsahovať podrobné informácie o Vašom zdravotnom stave – anamnézu, diagnózu, plán liečby a medikáciu.
- ⚠️ Lekárska správa je nutná pre riešenie Vašej škodovej udalosti.
-
- ✅ Zdravotnícke zariadenie je povinné Vám lekársku správu vydať, prípadne Vám dá možnosť stiahnuť si lekársku správu zo systému, ale nezasiela lekárske správy iným subjektom z dôvodu ochrany osobných údajov, preto je pre nás takmer nemožné túto správu získať.
- ✅ Ak vám lekár odmietne lekársku správu vydať, požiadajte ho o vyplnenie formulára Medical report.
- ❌ Discharge Instructions (DC) alebo After Care Instructions (ACI) nie sú lekárskou správou. Vždy si dokument pred odchodom zo zdravotníckeho zariadenia skontrolujte
➡️ Ak po ošetrení obdržíte tzv. Statements (žiadosti o zaplatenie ošetrenia), nijako sa tým neznepokojujte. Tieto žiadosti Vám môžu byť doručované aj dlhšiu dobu po ošetrení. V prípade poistných udalostí v USA je to bežné.
- ✅ Odporúčame Vám tieto Statements nehradiť.