|
|
📞 Špeciálne kontakty priamo pre Vás
🗨 Novinky v cestovnom poistení
💻 UNIQA - vyhlásenie AXA Partners / AXA Assistance
➕ Webinár |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontakty určené špeciálne pre Vás |
|
Uložte si na nás nové kontakty! Na telefóne +421 229 292 985 budete obslúžení prednostne našimi operátormi, ktorí sú vyškolení pre pomoc maklérom. Obrátiť sa môžete aj na e-mailovú adresu makl@axa-assistance.cz. Kolegovia Vám poradia a pomôžu so všetkými otázkami a žiadosťami v pracovné dni od 8 - 18 hod.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novinky v cestovnom poistení |
|
|
V AXA Assistance sme k 2. 11. pripravili osvieženie nášho produktu cestovného poistenia.
Malými zásahmi chceme poistenie pre klienta zatraktívniť a ponúknuť mu aj krytia rizík, ktoré v súčasnosti na slovenskom trhu neevidujeme, avšak na dovolenkách sú bežné. Veríme, že cestovanie sa znovu vráti do pravidelného rytmu života a zmeny v našom poistení vám prinesú viac spokojných klientov.
Zavádzame nové pripoistenia
- krytie spoluúčasti na poistení zapožičaného vozidla
- poistenie Drink povolený – rozšírenie krytia pri dovolenkovom alkoholickom drinku (do 0,8 promile)
Ďalšie zmeny / úpravy:
- krytie liečebných nákladov rozširujeme o aktuálne škody spôsobené COVID-19
• ubytovanie a strava poisteného v prípade nezavineného umiestnenia do karantény
• náklady spojené s dopravou späť na Slovensko v prípade nezavineného umiestnenia do karantény
- v územnej platnosti sa po rokoch vraciame k rozdeleniu: Európa; Svet bez USA a Kanady; Celý Svet
- dopĺňame poistenie Práce a Štúdia - z časti nahrádza pripoistenie manuálnej práce, ktorá je už súčasťou tohoto pripoistenia
- dopĺňame poistenie Autoasistencie – technická asistencia k vozidlu, nahrádza pripoistenie Dovolenka bez starostí; poistenie domácich maznáčikov je súčasťou základného krytia vo variante EXCELENT
Upravujú sa podmienky dojednania pre poistenie Storna cesty
- pre dojednanie storna, sme zaviedli jedinú podmienku – storno si klient bude môcť dojednať 15 dní pred odjazdom; tak bude mať klient kryté všetky riziká spadajúce pod storno (t.j. zrušenie cesty, zmeškanie odjazdu a predčasný návrat)
- pokiaľ si klient bude dojednávať storno cesty menej ako 15 dní pred odjazdom, bude mať kryté len riziko zmeškania odjazdu a predčasného návratu
Poistenie opakovaných výjazdov („ročné“ cestovné poistenie)
- sa už nebude dojednávať na dobu neurčitú, avšak na poistnú dobu 1 rok s tým, že klient si ho môže zaplatením prolongovať vždy o ďalší rok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AXA Partners / AXA Assistance zostáva na trhu CEE |
|
Chceme Vás len uistiť, že u nás sa nič nemení! AXA Partners / AXA Assistance zostáva na trhoch strednej a východnej Európy. Spoločnosť AXA Partners / AXA Assistance nie je súčasťou transakcie, na ktorej sa vo februári 2020 dohodla skupina AXA a rakúska skupina UNIQA. Budeme naďalej aktívni najmä v Česku, na Slovensku, v Poľsku a samozrejme aj v ostatných krajinách. Pokiaľ Vám neprišiel do e-mailu list od nášho CEO Jána Čupy, môžete si ho prečítať na našom webu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pýtajte sa nás! Pripravujeme pre Vás webinár, ktorý prebehne v prvej polovici decembra. Pozrieme sa bližšie na poistné podmienky alebo na možnosti dojednania pripoistení, avšak hlavne bude priestor na Vaše otázky.
Chceme Vám v rámci našej spolupráce dopriať maximálnu podporu, a preto môžete využiť formulár a opýtať sa nás už teraz na čokoľvek čo Vás zaujíma. Ďakujeme!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prečo by ste mali dojednávať AXA cestovné poistenie? |
|
|
|
|
|
|
Skvelý pomer ceny
a kvality |
|
|
|
|
|
|
Poistenie máte dojednané
za chvíľku |
|
|
|
|
|
Pomôžeme vám
kdekoľvek na svete |
|
|
|
|
|
|
|
|