Novinky pre maklérov

Novinky pre maklérov

August 2021

Storno a covid-19

Kedy možno dojednať storno cesty?
Poistenie storna cesty je možné  uzatvoriť 15 dní pred odjazdom a to bez ohľadu na dátum zákupenia zájazdu alebo služby cestovného ruchu. Ak do odchodu ostáva 14 a menej dní, poskytneme poistné plnenie iba z poistenia zmeškania odjazdu alebo predčasného návratu.

Poistenie storna nie je možné dojednať samostatne. Iba ako pripoistenie  ku každej variante nášho cestovného poistenia.
Podrobnosti o storne pre vás máme aj u nás na webe.

Keď klient ochorie na covid-19 pred cestou, vznikne mu nárok z poistenia storna cesty?
V prípade, keď pred vycestovaním klient ochorie / je pozitívny na covid-19 (potvrdené PCR testom), sú z cestovného poistenia kryté riziká v rámci pripoistenia storna cesty podľa dohodnutých podmienok.
 
Viac informácií nájdete na stránke venovanej covid-19 a nášmu cestovnému poisteniu.

Hlásenie škodových udalostí Saxana

Ako si môžu klienti nárokovať plnenie z poistenia storna zájazdu?
Zájazd je nutné vždy najprv stornovať v cestovnej kancelárii alebo u poskytovateľa služby cestovného ruchu. Potom je možné nárokovať plnenie za storno zájazdu u nás. Nárokovať plnenie si môžu klienti jednoducho cez náš online systém pre hlásenie škodových udalostí - Saxana.

Hlásenie škodových udalostí Saxana
 Ak klient potrebuje nahlásiť škodovú udalosť, stačí navštíviť tuto stránku, kde ho celým procesom prevedieme. Klient ani nemusí volať k nám na zákaznícku alebo asistenčnú linku, prípad si môže sám zaregistrovať na tejto stránke a potom už len vyplniť všetko potrebné. Výhodou pre klienta je, že celý priebeh prípadu môže potom  sledovať online.
 
Viac otázok a odpovedí pre Vás máme v našom Centre pomoci.

Krytie liečebných nákladov Covid-19

V súčasnej rýchlo sa meniacej epidemiologikej situácii by sme odporúčali „pre istotu“ dojednávať našu variantu poistenia EXCELENT, ktorá zahŕňa krytie udalosti spojených s COVID-19 aj v krajinách, do ktorých neodporúča Ministerstvo zahraničných vecí cestovať. Pre tieto krajiny platí čiastkový limit - 1 mil. € pre liečebné náklady súvisiace s ochorením COVID-19.

Zároveň má klient pokryté aj náklady na prípadnu technickú / preventívnu karanténu  (prípady, kedy sám klient nie je covid pozitívny) - náklady na ubytovanie a stravu a taktiež náklady na návrat po ukončení nariadenej preventívnej karantény.

Ocenenie SASP 2020

V kategórii cestovné poistenie dosiahol náš produkt víťazné prvé miesto.
 
Slovenská asociácia sprostredkovateľov v poisťovníctve (SASP) vyhlásila 29. júna výsledky odborného hodnotenia poistných  produktov. „Ocenenia SASP 2020“ sa zúčastnilo celkovo 24 poisťovní, ktoré súťažili v 7 kategóriách.

V kategórii cestovné poistenie fyzických osôb si najvyššie ocenenie odniesol náš produkt. 

Ďakujeme za dôveru!

Kontakty určené špeciálne pre Vás

Uložte si na nás kontakty!
Na telefóne ​+421 229 292 985 budete obslúžení prednostne našimi operátormi, ktorí sú vyškolení pre pomoc maklérom. Obrátiť sa môžete aj na e-mailovú adresu
makl@axa-assistance.cz.

Sme tu pre Vás v pracovné dni 8 - 17 hod.

Na stránke určenej priamo pre Vás máme aktuálne dôležité informácie, ale aj napríklad odkazy na predchádzajúcu newslettre.