Ako si môžu klienti nárokovať plnenie z poistenia storna zájazdu?
Zájazd je nutné vždy najprv stornovať v cestovnej kancelárii alebo u poskytovateľa služby cestovného ruchu. Potom je možné nárokovať plnenie za storno zájazdu u nás. Nárokovať plnenie si môžu klienti jednoducho cez náš online systém pre hlásenie škodových udalostí - Saxana.
Hlásenie škodových udalostí Saxana
Ak klient potrebuje nahlásiť škodovú udalosť, stačí navštíviť
tuto stránku, kde ho celým procesom prevedieme. Klient ani nemusí volať k nám na zákaznícku alebo asistenčnú linku, prípad si môže sám zaregistrovať na tejto stránke a potom už len vyplniť všetko potrebné. Výhodou pre klienta je, že celý priebeh prípadu môže potom sledovať online.
Viac otázok a odpovedí pre Vás máme v našom
Centre pomoci.