Pozor na podvodníky! Zákazníky kontaktují lidé, kteří se vydávají za falešné zaměstnance společnosti AXA. Další informace, co dělat, naleznete zde.

Zákaznícka podpora

Na zákaznícku podporu je možné sa obrátiť v prípade otázok na ponúkané produkty alebo k už zakúpeným poistným zmluvám.

Spôsob kontaktu

ODPOVEDE NA NAJČASTEJŠIE OTÁZKY MÔŽETE NÁJSŤ V CENTRE POMOCI. 

V prípade, že potrebujete odpoveď na vaše otázky, je možné sa s nami spojiť: 

Pre zistenie informácií si pripravte: 

  • číslo poistnej zmluvy (ak už zmluvu máte) 
Telefón a e-mail
Telefón a e-mail
Pri telefonickom spojení je najprv nutné prejsť hlasovým stromom. Informácie k produktom a dohodnutým poistným zmluvám sa nachádzajú pod voľbou -1-. V určitých situáciách môže byť vaša požiadavka riešená virtuálnym asistentom Alexom. V takom prípade je dôležité odpovedať na položené otázky, to totiž uľahčuje následné poskytnutie informácií zo strany konzultanta. 

V prípade e-mailových otázok odpovedáme najneskôr nasledujúci pracovný deň.