Pozor na podvodníky! Zákazníky kontaktují lidé, kteří se vydávají za falešné zaměstnance společnosti AXA. Další informace, co dělat, naleznete zde.

Likvidácia udalostí

Procesom likvidácie škodných udalostí sa rozumie posúdenie vznesených nárokov a ich výšky voči poistným podmienkam pri dohodnutom poistení.

Spôsob kontaktu

V prípade, ak potrebujete nahlásiť škodnú udalosť, môžete využiť nasledujúce možnosti: 
  • telefonicky na čísle +421 220 664 229 
  • ​on-line, využitím portálu SAXANA na digitálnej kartičke alebo na stránkach www.axa-assistance.sk

Pre nahlásenie škodnej udalosti si pripravte: 

  • číslo poistnej zmluvy
  • ​údaje o asistovanej osobe 
  • kontaktné údaje 
  • popis udalosti 
  • referenčné číslo prípadu (ak nejde o prvotný kontakt) 
Telefón
Telefón
Pri telefonickom spojení je najprv nutné prejsť hlasovým stromom. Hlásenie novej udalosti sa nachádza pod voľbou -1-. V určitých situáciách môže byť vaša požiadavka riešená virtuálnym asistentom Alexom, v takom prípade je dôležité odpovedať na položené otázky, to totiž uľahčuje následné vyriešenie požiadavky zo strany konzultanta
SAXANA
SAXANA
Na digitalnej kartičke v telefóne alebo na webových stránkach je možnosť využiť on-line službu hlásenia škodných udalostí SAXANA