Ak zdravotný stav vyžaduje okamžitú lekársku pomoc, kontaktujte miestnu záchrannú službu na čísle 911. V prípade, že to váš zdravotný stav dovolí, kontaktujte nás, a to buď pomocou služby
Online Asistencia, kde udalosť nahlásite, čoskoro sa s vami spojí náš pracovník a bude vás informovať o postupe. Alebo nás môžete kontaktovať na telefónnom čísle +421 220 664 229. Na komunikáciu s asistenčnou službou môžete využiť aj chat zo zadnej strany digitálnej kartičky v mobile.
Postup vyzerá nasledovne:
1. Akonáhle nám udalosť nahlásite, zašleme vám kartičku s fakturačnou adresou PPO Insurance through United Healthcare, ktorú predložíte v zdravotníckom zariadení.
2. Okrem kartičky s fakturačnou adresou vám následne zabezpečíme ošetrenie vo vhodnom zdravotníckom zariadení a poskytneme potrebné inštrukcie.
3. Je nutné nás kontaktovať ešte pred návštevou zdravotníckeho zariadenia, ak to zdravotný stav dovolí, alebo čo najskôr po ošetrení či prijatí na hospitalizáciu.
4. Od lekára si pri ošetrení vyžiadate kompletnú lekársku správu. Lekárska správa musí obsahovať podrobné informácie o vašom zdravotnom stave – anamnézu, diagnózu, plán liečby a medikáciu. Discharge Instructions (DC) alebo After Care Instructions (ACI) nie sú lekárskou správou. Zdravotnícke zariadenie je povinné vám lekársku správu vydať.